vrijdag 12 september 2008

Genieten van de Indian Summer




Genieten van de na zomer en een dagje lekker lui als het buiten alleen maar regent!! 

Deze week ben ik voor het eerst weer in aanraking geweest met paarden. Vond t in het begin wel heel eng die grote beesten. Maar uiteindelijk heb ik toch op de armen van mijn baasje mogen snuffelen en kennis maken met de buurpaarden naast de Hoeve. Ik mag ook zo af en toe al eens los lopen in het bos. Dit gaat erg goed ik toch alleen maar bezig met t zoeken van sporen. En zo gauw ik mijn baasjes niet zie dan ren ik op hun geluid en geur af. Gelukkig laten ze mij niet alleen pffff!

Donderdag heeft buurvrouw Tilly op mij gepast wel raar in de ochtend gingen de baasjes al vroeg weg en lieten mij alleen. Ik ben maar gaan slapen. Gelukkig kwam de buurvrouw geregeld kijken en ben ik met haar wezen wandelen. Ook ben ik op bezoek geweest bij de buurhond van tante Truus een oudere Teckel. Maar ja die wou niet echt met me spelen raar he!!

Vrijdag was er geen puppy school door het noodweer. Maar tussen de buien door heb ik lekker gewandeld op de Lage Vuursche samen met de baasjes. Daarna mocht ik kennis maken bij het theehuis met verschillende grote honden. Maar iemand wou echt stoeien nou dan niet!!! De rest van de middag heb ik lekker met bruintje beer gespeeld en geslapen.

Geen opmerkingen: