vrijdag 22 augustus 2008

2e Pup Cursus

Vandaag had ik dan mijn 2e puppy cursus. De andere hondjes waren afwezig dus had ik prive les in Naarden Vesting. 
We zijn op bezoek geweest bij de kinderboerderij en ik heb kennis gemaakt met de kippen, varkens en de geiten. Al die dieren en geuren ik wist gewoon niet waar ik eerst naar toe moest. Het liefs was ik meteen gaan rollen in al die poep. Maar dat mocht niet van Dennis. Later heb ik nog kennis gemaakt met verschillende honden en flink gespeeld met een andere ruw harige jack. Alle mensen die ik tegen kom willen mij steeds aaien en knuffen en daar word ik erg blij van. Na de cursus heb ik 2 uur geslapen was ook zo moe. De rest van de dag heb ik heerlijk met mijn baasjes gespeeld en op schoot geslapen. Vanavond hebben we nog een lekker stuk door het dorp gewandeld. Ja eerste foto ik was voor het eerst in bad geweest, vond dit iet zo heel leuk. Maar mijn vacht zag er wel grappig uit.

Het lopen aan mijn nieuwe riem ( zie foto) gaat heel erg goed, ik zie en ruik nog wel veel maar elke dag oefenen mijn baasjes flink met mij! Afgelopen woensdag heb ik mijn laatste prik gehad bij die lieve dierenarts dus nu mag ik eindelijk volledig wandelen.

Geen opmerkingen: