zaterdag 30 augustus 2008

Wat een week weer




Hallo allemaal daar ben ik weer wat een week was dit weer zeg. 
Afgelopen zondag hielden mijn

 baasjes een barbecue feestje met heel veel mensen. Iedereen wou mij even zien en aaien. Wel druk allemaal maar ik heb verschillende cadeautjes gehad en mijn bench stond in de keuken. Zo kon ik toch nog even rusten.
Op maandag mocht ik mee naar de dansschool in Amsterdam. Baasje Bas had overal aangedacht en zelfs mijn bench meegesleept. Er was daar verder niemand dus ik kon lekker rondrennen door de grote zalen en gek doen met mijn eigen spiegelbeeld die ik overal tegen kwam. Van de week ben ik 3x mee geweest naar de Hoeve waar ik mij natuurlijk weer best vermaakt hebt. Ik heb een grote doos gesloopt die stond mij in de weg hihihihi!!! Het was gelukt en waren meer dan 300 stukjes. 3x naar de hei geweest dit vind ik echt super wat is die groot die heide en al die geuren daar. Ik heb nu een hele lange lijn kan ik lekker heel vrij uit rennen. Ik mag daar niet los van die boswachter anders krijgt baasje Dennis een boete!!! " stom he"! Vrijdag ochtend moest ik weer naar school en we waren nu met 4 pups. We mochten deze keer los en we hebben lekker door de modder gerend en gehapt. Ik had alleen steeds mot met Luca een andere Jack. Het stoeien van ons ging er hard aan toe. Ik ben nog al koppig en geef me echt niet zo maar over aan een andere Jack. Onze juf heeft ons uiteindelijk elkaar gehaald. Maar ja ik ben heel sterk en stug en heb niets hoor!! Daarna weer de hele middag heerlijk geslapen ik was kapot van de ochtend. Dit weekend ga ik lekker uitrusten en heel misschien ga ik zondag naar puppy zwemmen in Laren!!!

Geen opmerkingen: